Нюх є одним із базових почуттів людського організму. Але, крім того, він є ще й потужним інформаційним каналом, і його просто неможливо ігнорувати. Запах впливає на людей на рівні підсвідомості, водночас інформація про запах досягає головного мозку швидше, ніж інформація про біль. Тому аромамаркетинг — це простий і водночас універсальний метод, який може стати у пригоді багатьом компаніям та торговим маркам.

Аромамаркетинг: що це і навіщо він потрібний?

Аромамаркетинг — це особливий напрям маркетингу, суть якого полягає у застосуванні різноманітних запахів для управління увагою та емоціями клієнтів. Правильно підібраний аромат дає змогу:аромамаркетинг

  1. Підвищити середній чек. Ароматизація торгових приміщень покращує настрій людей, збільшує кількість імпульсних покупок, завдяки чому середній чек збільшується в середньому на 10-30%. Це недорогий маркетинговий хід із чудовим ефектом.
  2. Підсилити апетит. Різноманітні «смачні» аромати, наприклад, запах гарячого хліба, кондитерських виробів чи кави стимулюють виникнення апетиту, приваблюють і притягують людей, які проходять повз.
  3. Вплинути на сприйняття якості. Розкішний парфум підвищує сприйняття якості продукції, завдяки грамотно підібраним запахам вартість товарів здається абсолютно виправданою, вони можуть сприйматися клієнтами як цінніші.
  4. Збільшити лояльність. Відповідно до досліджень, створивши приємну атмосферу у своєму магазині, ви зможете підвищити середню тривалість перебування клієнтів на 20-30%. Також аромабрендинг збільшує кількість повторних звернень.
  5. Замаскувати неприємні запахи. Нерідко бізнес буває пов'язаний не з найкращими ароматами, у цьому випадку аромадизайн приміщень допоможе сховати їх і уникнути у такий спосіб негативного впливу на потенційних клієнтів.
  6. Збільшити концентрацію. Нотки цитруса в ароматі для ароматизації приміщення підвищують енергійність персоналу, суттєво скорочує кількість помилок, а також знижують відчуття стресу у клієнтів.

Де можна використовувати аромамаркетинг?

Професійна ароматизація приміщень рекомендована не лише власникам бізнесу, пов'язаним із харчовою сферою. Є й інші можливості застосування цього методу. Ароматизація для бізнесу може допомогти:

  • У сфері продажу, зокрема. у магазинах одягу, торгових центрах, супермаркетах, салонах меблів тощо.
  • У закладах, пов'язаних зі здоров'ям та красою, наприклад, фітнес-центрах, клініках, салонах краси чи спа.
  • У закладах громадського харчування. Згідно з відгуками, ароматизація кафе чудово приваблює клієнтів з людського потоку, а також стимулює апетит, збільшуючи обсяги замовлень.
  • У готелях.
  • У банках, офісних приміщеннях, бізнес-центрах. Ароматизація створює сприятливу атмосферу, збільшуючи рівень довіри клієнтів, завдяки їй більшість візитів відкладаються в пам'яті як вдалі, що стимулює їх до довгострокової співпраці.

Звичайно ж, аромабрендинг може використовуватись і у звичайних житлових приміщеннях. Кожна людина може скористатися перевагами ароматерапії, щоб викликати бадьорість, спокій, хороший настрій.

професійна ароматизація приміщеньЯкі бувають методи ароматизації приміщень?

Існують різні способи ароматизації приміщень:

  • Електродифузор. Це спеціальний електричний пристрій, який розпорошує у повітря крихітні крапельки парфуму разом з водною суспензією. Забезпечує рівномірну ароматизацію досить великих приміщень. Застосування натуральних та якісних заправок дозволяє досягти стабільного приємного запаху, прилад самостійно вмикається та вимикається, служить власнику протягом тривалого часу. Електродифузор сумісний із дійсно брендовими ароматами та може використовуватися для розпилення різних ароматичних композицій.
  • Аерозолі. Багато людей, замислюючись про можливість ароматизації приміщення, згадують про аерозольні пристрої, які можна купити практично в кожному супермаркеті. Але такі вироби мають чимало недоліків, зокрема, досить малий радіус дії, а також хімічний склад. Якість ароматичних речовин у них дуже низька, тому у багатьох людей аерозолі асоціюються з освіжувачем для туалету.
  • Звичайні аромадифузори. Такі пристрої у вигляді флаконів з паличками — це непоганий варіант для невеликих магазинчиків або офісів, але все ж таки їх найчастіше використовують для створення приємної атмосфери в оселі. Ароматизація магазину має бути масштабнішою.

Інтернет-магазин Aroma Buro пропонує купити обладнання для ароматизації приміщень — спеціальні аромадифузори та аромамашини, які допоможуть зробити ваш бізнес ще привабливішим, офіс більш ефективним, а будинок — більш затишним. У нас можна замовити аромати для ароматизації магазинів та кафе від відомих брендів, які заслужили популярність у різних країнах світу. Серед них Woodwick, Geodesis, Urban apothecary, Kobo, Mojo, Porthouse. Ми пропонуємо приємні конкурентоспроможні ціни та відносно дешеву доставку по всій Україні (в т.ч. Харків, Дніпро, Одесу, Львів, Запоріжжя та інші міста). У Києві є кілька пунктів самовивезення.